Прошло почти пять лет с момента покупки авто. Пробег около 100Ткм.
В целом машина оправдала надежды, однако две поломки огорчили - на 71Ткм (через 4 мес по окончанию гарантии) получил на трассе поломку АКПП. Вскрытие показало - обрыв первичного вала, хотя у всех в осноном рассыпалась волнистая пружина 4-5-R. Попал на ровном месте на 1200$ + эвакуатор на 4500грн.
После ремонта появились проблемы с гидроблоком (мозги) - глючит вкл\выключение режима автонейтрали. Т.е. стоим на светофоре, коробка в режиме D, нажимаем на газ, а машина продолжает стоять на месте и через несколько секунд, с характерным ударом, срывается с места + иногда тупит загрузка задней передачи. Нужна полная замена гидроблока, а это еще 20000грн.
При пробеге в 97 Ткм получил еще одну проблему - разорвало снизу основной радиатор охлаждения (как выяснилось - это заводской брак машин до 2013 г.в.), а это еще 9500грн.
Таким образом, в целом, за пять лет эксплуатации в машине менялись только расходники. Если бы GM установил на нее более мощную АКПП (6Т50 или 6Т60), как они это делают в штатах на машинах с аналогичнымии по крутящему моменту моторами, то к машине вообще бы претензий не было.
Использовал 5 лет. Фабия 2004г. Выпуска 1.2 двиг механика. Моя была пустой. Машиной доволен. Как для работы так и для небольшой семьи. Нам стало тесно в ней. Багажник при своих малых размерах на удивление очень вместительный. Мы умудрялись загрузиться лодкой. Семьей два взрослых, двое детей, куча вещей матрасов. По работе как то перевозил при сложенном салоне 6 бойлеров. 100л 2 80л и 3 - 50л. Клиент был в шоке как они вместились.
Доброго дня. Даним авто користуюсь вже 5 років. Придбав авто в офіційного диллера. Шукав автомобіль для сім'ї, обирав між пежо 508, кемрі, мондео і звісно супербом. Ціна усіх цих автомобілів була приблизно одинаковою, але оглянувши їх та провівши тест-драйв разом із дружиною, зупинитись на шкоді.
Перше враження: ПРОСТО ВЕЛИТЕНСЬКИЙ САЛОН))). Машинка класна, але звісно є свої маленькі мінуси. В модифікації вказана помилка: у мене 6-мкп.
Комплектація простенька: звичайна магнітола, датчик світла, двох зональний клімат, склопідйомники...
ДВИГУН: Це в мене перший автомобіль з турбіною. Гарне відчуття на обгонах, швидко набирає оберти, за весь період експлуатації претензій не маю, окрім "поїдання масла". Перші 130000 пробігу, від заміни до заміни (15000км), доливав 0.5літри. В подальшому 1літру, якщо бувають поїздки в інші області і приходиться літати 120-140км/год. (гадаю поліція не прочитає цього))) доливав і 1.5літри. Ну це єдиний великий мінус по двигуну.
КОРОБКА: ... не маю що сказати. Супер.
ХОДОВА: Я б не сказав що машина така м'ягка як розказують, але все ж комфорна навіть дуже. Чесно кажучи свого "літака" я не жалів на дорогах тому десь на 100000 прийшлося замінити передні амортизатори, опорні підшипники і задні відбійники амортизаторів, одним словом за 5000грн. зробив (не оригінальні з/ч). Зараз вже 163000 і наче все добре.
САЛОН: як я вже сказав він великий. Дуже комфортно для задніх і передніх пасажирів. Багажник шикарно великий (зручно за покупками їхати))). Не подобається що передні та бокові стійки обшиті матері. Я курець, тому часто відкриває вікно і під впливом дощу, пилюки бокові стійки з певним часом стає брудна, витерти ганчіркою не можливо, тому треба хімчистку.
Машина хороша. Відносно витрат палива то я не шумахер і не пенсіонер)))
Про первые впечатления я написал в 2013г. Теперь пробег 60 тысяч. За время эксплуатации заменил стойки стабилизатора и замок лючка топливного бака. По DSG 7 никаких претензий не было. Был многократный опыт выхода из сугроба в раскачку, коробка не подвела.
Долив масла в двигатель между ТО (15 тыс. км.) от 0.5 л до 2.0 л, в зависимости от условий эксплуатации (это в пределах нормы). Имею несколько небольших повреждений верхнего слоя лака на кузове, но ржавчины нет. По прежнему приятные ощущения от драйва, на дальние расстояния очень комфортно.
Проверял разгон до 100 км/ч, реально 8.5 сек., причем в режиме "Драйв". Для пассажиров заднего ряда кроме большого пространства, удобное персональное освещение, которое не мешает водителю. Активно использую блютуз подключение телефона к аудиосистеме авто и для музыки и для громкой связи. Удобно опускание и поднятие боковых стекол с пульта, летом при подходе к машине заранее опускаю, чтобы выпустить горячий воздух.
Климат контроль работает очень мягко, без ледяных потоков, но выходишь из машины на жару и чувствуешь разницу. Правда зимой очень долго греется, я проезжаю около 10 мин (около 6 км), чтобы машина нагрелась.
Мне не хватает только камеры заднего вида для комфортной парковки, во всем остальном доволен полностью.
Вітаю усіх автомобілістів. Вибір авто привів мене до декількох варіантів, котрі б задовільняли мене фінансово: Suzuki Vitara, KIA Stonic та Ford Focus. Цікавою була Toyota Corolla, проте 1.33 літровий двигун мене дещо відлякав від подальшого розгляду такого варіанту покупки. Звісно автівки різного класу - невеликі кросовери та 5-дверний хетчбек, проте як зазначено, основою вибору стала ціна. Коротко про інші автівки. Розглядалися лише версії з бензином 1.6 (1.4 кіа) літрів, механіка, в мінімальній комплектації.KIA - нове авто на ринку, тому його надійність мені перевіряти не хотілося, не завжаючи на переваги. Suzuki - гарне авто, на тест-драйві показало себе непогано, бруківку і дірявий асфальт підвіска відпрацювала, так як слід. Зручна і інформативна панель приладів теж приємно вразила. Проте тонший метал кузова (слід зауважити габарити авто і його масу, відносно конкурентів), дуже шумний і твердий (особливо взимку) увесь пластик салону, доволі бідна мінімальна комплектація (механічні склопідйомники задніх пасажирів, аскетичність салону) та проста балка ззаді дещо нівелювали його переваги, як кросовера. Форд трішки більше мені сподобався, хоча його низький кліренс це однозначно мінус.
Про надійність авто судити рано, оцінку враховувати не варто.
Вирішив написати невеликий відгук про це авто. Маю наразі 2 Peugeot 3008, дружини і моє. Відгук про новий 3008 напишу в іншому пості, тут тільки про цю модель.
Купували півтора роки назад як друге авто, дружині. Вибирали як компактне авто для міста. Дружина довірила спочатку оглянути мені, а тоді вже на ті моделі які я виберу приїхати мала вона дивитись. Умови були такі: Автомат, Клімат, Парктроніки (бажано також камера).
Що розглядали:
1. Peugeot 208. В Україні були бідні комплектації, а чекати 3 місяці не хотілось.
2. Peugeot 2008 - Не сподобалась шумоізоляція (хоча обіцяли що можна поставити хорошу шумоізоляцію і все буде ок). Сумнівався чи не буде замало двигун 1.2. А потім дружина забракувала через низький потолок (версії без панорами були тільки в базі)
3. Suzuki Vitara. Виїхали на бруківку і стало зразу ясно що ні.
4. Nissan Йashqai - малувато місця в салоні.
5. Toyota Yaris - вроді все ок, але проїхався і дуже вже не сподобався варіатор там.
6. Kia Sportage - була реклама з дешевою ціною. Дешева машина була - приблизно за 22К. Але в ній не було клімата. А комплектація яка мала клімат, це вже тільки повний привід і відповідно 30К .
7. Fiat 500L - Дизель 1.3 дуже гарно їхав в міському режимі, хороша посадка. Але дружині дуже не подобався сидіння. Вроді в новіших моделях там щось покращили, але тоді це виглядало так, що ті крісла більше півроку не витримають.
Поки ми намагались вибити знижку в менеджерів Fiat за комплектацію зі шкіряним салоном, нам подзвонили з Peugeot і запропонували 3008 з хорошою ціною. Ціна була співрозмірна з Fiat 500L (шкіра, панорама), різниця була десь в 1К. Оскільки на цій машині ми вже багато від'їздили з друзями, то замовили зразу ж - без тест драйву. Трохи турбувало яким буде робот (в друзів була механіка), але менеджери запевнили що не гірше ніж 2008, а там мені було більш менш ок.
Тепер по машині.
1. Двигун - тяга дуже хороша. Як на мене, розгін до сотні не дуже швидкий через невчасне переключення коробки до 3 передачі. Бо після 30 км/год машина розганяється дуже впевнено. На трасі відчув втрату тяги десь після 130 км/год. А в діапазоні від 30 до 130 розгін практично рівномірний.
2. Коробка. В цілях економії пального і зменшення викидів, робот налаштований щоб тримати найменші обороти. На другу і на третю передачу переключається трохи зарано. Відповідно при переключенні обороти падають так, що машина клює. Але при певній звичці відпускати педаль газу в правильний момент, поїздка буде плавною і про клювання носом ви забудете. Самий неприємний момент це те як коробка переходить на нижчі передачі. По-перше, не враховується чи їдете ви під гору чи рівно. І якшо при різкому підйомі забути вчасно вручну збавити передачу, то можна отримати неприємний удар від переключення коробки на нижчу передачу. Те саме стосується перехресть де вам треба різко прискоритись. Переключення на першу передачу відбуваєтсья в районі 1000 обертів, і тяги тут практично нема. І якшо ви підкочуєтесь до перехрестя, треба не забувати глянути яка ж передача включена, або просто на всяк випадок потягнути за підрульовий перемикач. Тобто головна фішка адаптивності даної коробки, це те що адаптуватись доведеться водію до неї, а не навпаки. Це все безумовно для тих хто особливо прискіпується. До коробки звикнути можна, мені на ній ок, дружина теж не жалієтсья.
3. Гальма. Не знаю як в інших Пежо, але в 3008 гальма просто бомба. Правда до 3000-5000 пробігу без звички дуже різкі, далі все ідеально. Є ньюанс що довелось на ТО 20000 поміняти, але воно того варте.
4. Двірники. Окрема подяка інженерам за передні двірники на цьому авто. Чистять ідеально, сумно тільки що не поставили їх на новий 3008. І окреме, фу за задній омивач який просто льє воду замість того щоб її розбризкувати.
5. Шумоізоляція. На бруківці шумить, але вуха не закладає, як в машинах які тестував до покупки. Для тих, кому цей параметр важливий, однозначно варто брати дизель. Високі обороти бензинового мотора досить сильно чути в салоні, тоді як дизель так переважно не розкручується. До цих пір нічо в салоні не стукає, не скрипить. (Може ще мало проїхав, але майже 20000 по Львову.
6. Ходова. Слабенька, Твердувата. До 3000 я взагалі не знав що робити, бо була повна табуретка. Такого не відчував на авто друзів. Потім враз все стало нормально. На 8000 поміняли амортизатор по гарантії, бо стукав. Зараз походу трохи стукає другий, але змирився, бо вже на 20000 міняти по гарантії не хочуть, кажуть що він нормально працює, а стук то не брак. Підозрюю що в мене дефектні якісь попались, бо знову ж таки друзі від'їздили на рідних 140К і тільки зараз хочуть міняти.
7. Мультимедія. В Active була тільки магнітола з радіо. Але є 2 дін. Зразу ж замовив з Алі Андроїд магнітолу, працює ідеально до сих пір, з повною інтеграцією з авто.
8. Старт-Стоп. Заважає рухатись на невеликих скилах, тому що я, що дружина вже натреновані зразу після заведенні машини відключати його. Вся фішка в тому, що в даному авто є hill-assist, який мав би включатись на схилах. Але він не включається при заглушеній машині. Тобто є певні умови щоб він увімкнувся, основна з яких достатньо різке натискання на гальма. Але коли авто котиться по невеликому підй'ому, двигун глохне до повної зупинки (якшо я не помиляюсь при швидкості 6 км/год), а при виключеному двигуні функція не включається. А коли відпускаєш гальма щоб рушити, то поки машина заведеться - вона скочується, що не дуже приємно, особливо коли корок.
9. Багажник. Зручний. Мега зручний. Достатньо великий. Можливість зробити його дворівневим, робить мегазручною поїздку з коляскою, коли її можна покласти на одну полку з резиновим ковриком, а всі інші чисті речі і покупки з магазину в іншу полку.
10. Клімат. Не знаю чи у всіх авто з кліматом так, але після покупки даного авто (до того мав авто з кондиціонером) повністю зникли всі питання з запотіванням. Клімат завжди включений на авто, літом 18, зимою 20. Маю претензії до кнопок які зливаються одна з одною в угоду дизайну на панелі керування кліматом, не можу до сих пір включити всліпу, а до роботи клімату претензій ніяких. Літом дуже швидке охолодження, навіть якшо машина постояла на сонці, взимку розморожування лобового скла теж дуже швидко, Нагрів правда не такий швидкий як в новому 3008, але повністю комфортний. В мене є підозри що неправильно щось міряє датчик температури в салоні, бо по відчуттях новий 3008 при 18 градусах ~ має таку саму температуру як старий при 20-21.
11. Розхід по місту трохи розчарував. В продажних буклетах було 4.5 по місту (на французькому сайті є чомусь 2 значення для даного мотору і коробки 6.4 / 4.5). Максимум що я витягнув це 6.3 без пробок літом. Так я зрозумів що в мене цей гірший варіант. Це не було ніяким критерієм при виборі, але різниця майже в 2 літра трохи напрягала перший час. По трасі розхід в районі 4.5, правда був випадок, коли я не хотів заправлятись в дорозі і дотігнути додому з тим що було в баку. При швидкості 85-100 км/год середній розхід вийшов 3.7 (2 дорослих, 2 дітей і речі) На даний момент розхід по місту 8 літом, 8.5 зимою, правда клімат включений постійно, відключав тільки коли тестував розхід на початку.
12. Бачок на ключ. Треба вибирати, або йти оплачувати з кришкою бензобака на ключі, або, нажимаючи на кнопочку на кришці, щоб вийняти ключ, бруднити руки в солярі.
В цілому, дуже хороше авто. Хотів собі взяти таке ж з європи з 2літровим двигуном і автоматом, але так склалось що купив новий 3008 про який напишу трохи пізніше.
Машина очень маневренная, достаточно резвая и плавная, в зависимости от ситуации.
Салон органичный, ничего лишнего. Хорошее и надежное авто. Подвеска жесткая, но очень хорошо держится на дороге и в зимнюю погоду ни разу ещё не скользило и не заносило (если не делать специально заносы, выкручивая руль).
В городе - идеальное авто, за город также приятные поездки получаются. Дальше 200 км от Киева пока не ездили.. жалко машинку по нашим дорогам и ямам.
Всем привет. Пишу для тех кто еще сомневается в покупке или просто интересно.
Отьездил на 2109 3 года (1992 г.в), Девятка - все было ок, но вот уже скоро требовался перекрас - годы. А его цена почти пол стоимости авто, поэтому решено было продать. Да и появилась возможность поменять авто на получше и вот настали долгие муки (или радости) выбора). Выбирал не целенаправленно Весту, все было взвешено и обдумано. Вопрос б/у - отпал, не буду обьяснять почему.
Салон - действительно просторный (больше чем в большинстве конкурентов - лично сидел сравнивал, мой рост 185см). Внутри собрано и сделано качественно, на уровне Логан, Polo седан и т.д.. Не лучше, но и не хуже - 100%.
Симпатичная снаружи - мне оч. нравится, да и можно иногда себя почувствовать звездой). Машина еще не очень популярна, бывает подходят люди - это Лада? Правда?... Вау! А тут, что? А там?... Прикольно. Даже в пробке стоишь и можно частенько видеть большой палец от водителя ближайших машин. В России - это уже не так. Там их как у нас Авео. Поэтому обращают внимание, наверное, если только цвет Салатовый. Кстати смотрится, бомба. Но, на любителя - кто привык жить в ритме, каждый день - на все 100.
Я когда приехал в салон забирать свою машину, цвет выбирал заранее и долго думая, короче как у всех в таком случае. Выбрал серый - Плутон. Салатовую в живую не видел. Приехал забирать машину, увидел ее "ЛАЙМ" и.... офигел, реально ОГОНЬ! Если будете выбирать - заранее лучше увидеть все цвета. Я не стал ничего менять (хотя мог), решил, значит так.
Двигло:
Едет бодро, инжектор - это конечно не карбы, сильно не поиграешься. Да и машина не для этого. Расход 8л. Даже с кондеем, примерно такой же. Разгон обычный - как в любой иномарке, если соревноваться может лучше, может хуже кого-то.Но, у меня для этого есть два колеса, чтоб наваливать.
Ходовка:
Клиренс - класс, почти как у меня был в 2109. Длинноходная - есть почти все ямы. 100% - в этом плане одна из лучших в классе. Но, шумная немного и валкая на большой скорости (правда после 150). Максимум пер 165. Пока больше негде было. Шумка, проработанность салона - вопросов нет. Если я еще начну рассказывать, когда сразу пересел с девятки. То это будет Ода, но не отзыв.
Кузов:
Здесь вопросов нет, но по старой доброй привычке - дно обработал сам и задул мовилью нужные места. И оказалось не зря. Летом помчал в Сочи. И на серпантине заехал в карман передохнуть-перекурить (ночью было дело). А там ремонт дорог. И не заметил кучу асфальта (рабочие оставили на след. день работы). Высотой сантиметров 40. И я , чтоб быстро стартануть и ворваться в поток движения на серпантине. Залетаю на эту горку правой часть авто). Машина почти на пузе, благо одно колесо есть сцепление с дорогой. Выхожу.... кап...ц. Новая тачка... мат, перемат. Короче просто выехать крутящего момента ей не хватало. Выехал в раскачку, почти как и заехал. По факту все не критично. Бампер поцарапан снизу - снаружи не увидишь. Дно процарапал - что и намазал). Приехал с моря - продублировал). Попогрей - песня, если есть деньги по любому берите. ЖК - монитор в салоне - даже не берите с обычной магнитолой, лучше подсобирать и купить с ЖК. У меня с монитором. Даже есть круиз контроль - классная штука, на дальняк помогает передохнуть не останавливаясь. Музыка играет отлично, не Bose и т.д. Да, и Рулежка. Это самая классная штука в этом авто. Реально. Рулится песенно.
Минусы:
Хотелось бы 6-ю передачу. Редко, но хотелось бы. И все знают за резинки скрипящие в мокрую погоду передка. Но, это на первых партиях. Ходовка, наверное, шумновата, но сказать шумная - нет. Да, а так и не скажешь ничего. Машина точно стоит своих денег. Хотя пробег только 8 тыс.Пока - 5 баллов из Пяти.
Если думаете купить или нет - не сомневайтесь. Хотя если есть деньги немного +, то я бы взял Рапид, с турбо. Но там другие деньги, для меня правда). Всем удачи.
Купил автомобиль в апреле 17-го. Прошёл уже 40.000. Машиной доволен. При выборе подкупил дизайн, огромный салон, заявленные расход и динамика ну и конечно значок :-). Это действительно аккуратно, красиво и с умом сделаный автомобиль. Разве ещё 5 лет назад можно было представить себе покупку нового легендарного X5 за 60к.? Сегодня это реально.
Многие смеются узнав, какой объём движка у этого авто. Трудно поверить, но для полноценной езды его хватает. Разгон 7.7 заявлен честно, ну или почти... Разгон не кажется впечатляющим. Только спидометр отображает происходящее ;-)
Шумоизоляция на высоте! Дизайн внутри просто супер. Лично я в восторге и ничего явно круче не встречал. Подсветка салона как будто из будущего).
Внешне тоже круто! У машины есть характер даже визуально. Всё идеально пропорционально. Автомобиль кажется аккуратным, но на самом деле он просто огромен! Площадь "кареты" (база * колея) как у LC 200. При этом смотрится как компактный универсал скорее чем брутальный "Джип".
Управляемость на родной жёсткой Pirelli просто супер. В повороты вхожу как на седане. Автомобиль очень широкий, центр тяжести довольно низко. Рулится тачка замечательно!
Теперь о плохом...
Ходовка мне не нравится! Она жёсткая, в то же время пробивается легко, ход маленький по ощущениям. Выбоины не любит, словно люфты какие-то есть. Но только одел зимнюю резину, все эти недостатки процентов на 70(!) стали менее заметны. Так что если любите мягкую езду, родную резину снимайте!
На втором ТО мне сказали, что надо менять передий рычаг и два задних. Но я не стал, решил в Киеве подвериться. И действительно, там "диагноз" подтвердили. Выходит, я ездил с тремя уложеными рычагами 12000 км и не чувствовал ничего даже на скорости 210. Ни биения ни шума. Выходит, подвеска не очень надёжная, но "потянуть время" с заменой можно. Думаю, из-за резины жёсткой подуложил подвеску.
Сервис у Бэхи нравится. Замена рычагов бесплатно была. ТО стоит 6500 в среднем. Дороговато, но не трагедия...
Короче я доволен машиной. Она смотрится, она рулится и она питается "святым духом". Расход заявлен 5.2 по трассе и 6.2 по городу. Теоретически и это возможно. Я езжу очень экономно. В смешанном цикле летом 6.8, зимой 7.3. Для тачки с таким комфортом и динамикой это смешно).
Audi A6 2007
Брал на 130 тысячах км. пробега, что могу сказать на 220 тысячах... понимаешь, что эта именно твоя мечта только тогда, когда окажешься на водительском сидении )) динамика идеальная, коробка с мотором подогнаны в унисон, моторчик рычит на скорости как дикая кошечка, тормоза и управляемость феноменальное. Конечно по своему незнанию последствий, не вырезал вовремя катализатор (так как менять дорого и смысла нет) убил двигло, заменил на такой же, но более свежей, больше туда не заглядывал, давлю на трассе постоянно под 200, вопросов нет к роботе двигал и коробки. Следующее - лопнул шланг системы охлаждения... ждать 10 дней... далее лопнули шланги гидроуселителя... благо длинные, и обошли проблему путем укорачивания до живого места, далее лопнула вишка на соединении электропривода турбины... отдельно не продается, пришлось брать в сборе... Вообщем все замечательно кроме ценника на обслуживание, простоя авто из-за отсутствия оригинальных запчастей в Украине. Автомобилем очень доволен в плане динамики, управляемости, шумки и акустики, ходовая кстати не долбила мозг, за 100 тыс. Только задние стойки и один рычаг (сайлентблоки по кругу не считаю с резинками )) вообщем хочешь ауди бери кредит, зато наслаждайся)
Доброго дня панове! Хотілось залиши свій відгук про авто Kia Sportage 2016 р.
Одного разу, як кажуть, загорілись гіменця замінити автомобіль, бо 308 пижик своїм малим кліренсом доколупав, скоріше мабуть наші довбані дороги. В оченята попав Nissan X-trail, 2.0 дизель, автомат, б/у але в дуже хорошому стані (так пишуть в обявах), але дружина була категорично проти секондхенду, говорила хай щось простіше, але нове, щоб сідушки не були проперджені іншими жопами.
І тут хиракс з'являється новий спортейдж по адекватній ціні з кучою прибамбасів. А спортейдж був недосяжною мрією в студенські роки, в знайомого був, так падло подобався, друга генерація. Але 4 то не 2. На фото дизайн душу не зачепив, потім подивися тест, але як завжди на ньому показують топову комплектацію, на яку просто не вистачає.
Довго розмірковував, навіть на тест 2.0 на автоматі, сходив. Але кошториса трішки не вистачало і сумніви були і пижик був. І тут прилітає новина від товарища, що він придбав новго Тусана, а цеж для нормального українця як серпом по..., І в душі заграло він може, а я чим гірше.
І от, в жовтні 2016 забираю свого спортюлю з салона. Радості повні штаниці, (ідеш а воно аж капає) бо ніколи ще не купляв авто з салона, хоча раз приймав участь, коли тато купляв нового жигулика)))
Покатавшись на ньому рік можу підсумувати:
Двигун - подобається тягне на ура, в мене був пиж 1.6 дизель, то і рядом не стоїть і по шуму і по тязі. Коробка подобається. Говорять що 1 коротка , можливо і є таке, але мене це не парить, я інколи можу трішки гашетку надавить і з 2 на 4, нормально тягне.
- Шумка нормальна, є гріхи, але це ж не бізнес клас і не хвальоний німець, мене влаштовує.
- Куча приємних штукенцій і саме головне кліренс, для покатушок по наших ідеальних дорогах просто супер, я не рибак і не охотник, але в ліс разочок за грибами можна -я вам скажу вистачає.
- Зимою по сніжку катався - нормально, ще багато залежить від прокладочного матеріалу між рулем і сидінням.
- Про розхід палива - в середньому 6 по комп. Сказати що багато гамає, не можу бо всеж 1.5 тонна махіна, а от коли дружина рулить, коли я в стані офігенного алкогольного спяніння від поседеньок з друзяками, то розхід падає до 5.8. Ганяв на дальняки Полтава-Львів, 3 сердельки в автомобілі і швидкіть 120-130 то на 900 км в мене вийшло 55 літрів.
- Пластик - скрипів, стуків, шкряботіння і інших не приємних і роздражаючих речей - не виявлено.
- Говорити про надійність ранувато.
- Єдиний момент не подобається, так це стійкість лакокрасочного, це нажаль проблема всіх авто від вузькоплівочних, точніше з сходу. Легко дуже пошкодить.
Читав відгуки, що багажник малий, панове просто не робіть з багажника мусорку і буде вистачать для пакетів з харчами, а такі речі як холодильник, стройматеріали і іншу хрень можна просто нанять вантажне таксі і зберегти пластик автомобілі і свої нерви. Я так роблю. Як показує практика це відбувається крайні рідко. А для повсякденного вжитку з головою.
Забув, я ж ще ходив в автосалон тойота, так наслухався яка це афігенна марка, сів в Рахліка 4, і мене здивув пластик на панелі аля жигулі і дизайна її. Потім дізнавшись ціну і коли авто можна отримати, на мої гроші, це була бомжарна база з старим 2.0 і умовами отримання, платиш сьогодні отримаєш через півроку. Я сказав я подумаю...
Форд куга, не сподобався торгаш, типу це куга всякі там корейця це шушваль... Я так подумав, чувак а ти на тій шушвалі хоч пробував їздить та і на мої гроші тільки бензи екобуст можно було купить, та і не сподобались дверні карти на задньому ряду, знову щось таке як китай з жигулями, комплектація слабенька. Зайшов на нісан, какашку не хотілось, а от на трйла не вистачало, вистачало, але лише на базу з 2.0 бензин. Ото така історія.
Renault Fluence 2011 года
Поездил я год на служебном флюэнсе, накатал 40000. Машину взял с ушатанным салоном, правда норм по технике, всю жизнь тачка под офисом, а прошлый водила не жалел ее ни грама.
Ездила каждый день по Киеву и области, 100-300 км в сутки. За год вышел из строя один рычаг и стойки стабилизатора - все Обслуживалась только на официале.
Комфортная, тихая, крепкая, не смотря на габариты круто рулится, чувствуешь машину отлично, зеркала бомба, ни разу метрвой зоны небыло. Хороший клиренс, бордюр не проблема, мотора хватает в любой ситуации, и масложора не наблюдал на таком пробеге. По расходу, хотите верьте, хотите нет, дело ваше, но замерял и по бортовому, и по заправке.
В целом только положительные впечатления, захотел такую же в личное пользование.
Пересів с дизельної Октавії.. До цього і не дивився в сторону корейців.. Але коли побачив список комплектації - був вражений)). До того ж хотів дизель. Подивився Кіа в живу в салоні, проїхався на тест-драйві... Машина сподобалась, але на той момент не міг звикнути до її габаритів...
Їздив дивитись на Кашкай і на Кугу.. Куга сподобалась найбільше, але там дизеля лише з повним приводом і ціна - космос...
Взяв Спортейджа, комплектація - середня з кліматом.. Доп. опції (аксесуари) - реально дорогі.. Фаркоп, коврики, резина в багажник, замок на КПП, "секретки" на колеса - це все потянуло на 25 тис. грн. У всякому випадку, порівнюючи зі Шкодою - це дорого.. Купив зимову гуму і диски. Виявляється ще треба датчики тиску в колеса - їх вартість 2 тис. грн! Почитав форуми, пишуть що проблема їх правильно поставити.. Короче подумав і вирішив що зимою буду без цих датчиків...)
До габаритів уже майже звик.. Єдиний нюанс - оглядовість назад через салон - так собі...
Після Шкоди - багажник не великий, але в цілому нормальний. Радують можливості трансформації салону і що спинки заднього сидіння можна регулювати + є підігріви!
Дивно і важкувато включається задня передача (якщо прибрати резиновий коврик з під щеплення - включається норм). Шумоізоляція - нормальна, двигун тихий. Ходова збита, але не жорстка.. Витрата пального поки не радує.. Заправляюсь на Окко.. В середньому 6-7 л (після Октавії, де було 4.5-5.5 л) - це не мало... Може після обкатки спаде...
Динаміки - вистачає, але такого явного підхвату турбіни - тут не відчувається... Хоча більше 120-130 км/год я ще не їздив... Про надійність поки рано говорити... Побачим... Далі буде...