Враховуючи популярність даної моделі авто і її новизну на українському ринку, вважаю за необхідне добавити і свій відгук про Toyota Camry. Маю досвід керування ВАЗ, Шевролє Лачетті 1.6, Хюндай Соната 2.0. Останніх сім років їздив на Skoda Octavia А5, 1.8ТSI, 160коней, механіка, комплектація елеганс, тому в основному буду порівнювати зі шкодою. Бюджет на придбання авто був 30тис.у.е.
Авто придбано в офіційного дилера у квітні 2018р. Причини придбання: хотілось новий, надійний автомобіль, по можливості більший ніж Skoda Octavia, з більш м'якою підвіскою, автоматичною КПП, підігрівом сидінь (у шкоді не було), щоб багажник був не маленький і щоб їхала до сотні в межах 10секунд. До кроссоверів і позашляховиків бажання не було. Враховуючи мою прихильність до шкод і фольців, спочатку всерйоз розглядав Octavia А7 (хоча по салону майже те саме, що і А5), суперб, базовий пасат (по ціні), а потім і мазду 6. Однак, у вказаних VAG підвіски не дуже комфортні, жорсткі. В А7 ззаду стоїть балка (крім комплектації 1.8, за яку в елегансі ломлять ціну), до якої по комфорту їзди і шумності є питання. Якщо розглядати А7, то у ціновому діапазоні 20-25тис.у.е., а якщо дорожче, то необхідно дивитись щось інше, це моя особиста думка. До роботизованих КПП у VAG як були, так і є запитання з приводу надійності та строку експлуатації. Через що я А5 брав на механіці. По новій суперб відгуків небагато і відгуки не дуже радують, по салону суперб більша ніж А5 чи А7, особливо для задніх пасажирів, однак на передніх сидіннях і передня панель - все тупо те саме, що і в А7. Крім цього, у шкод багато чого немає в стандартних комплектаціях, і вони як конструктор: необхідно ряд опцій замовляти додатково із заводу (оскільки офіційний дилер після замовлення більшість опцій сам не поставить), при цьому необхідно чекати до 3-х місяців після замовлення і відповідно авто буде значно дорожче від стандартної комплектації. Зрозуміло, що шкода А5 (А7) і тойота кемрі це зовсім різні по класу машини. Для А5 (А7) прямим конкурентом буде тойота корола, а для кемрі це суперб. По шкоді октавіа моя думка така: у своєму класі «С» авто супер на свої гроші в ціновому діапазоні 20-25тис.у.е., а якщо дорожче, то необхідно дивитись щось інше. Базовий пасат по комплектації майже пустий, салон ніякий, з маленьким екраном мультимедіа із світлим пластиком на торпеді, як у китайців, а за дорожчі комплектації Executive (Highline) ломлять багато. Причому базовий пасат був дорожче на 1300у.е. від базової кемрі. Мазда 6 достойний варіант, на ту саму ціну виходила в середній комплектації з двигуном 2.5, однак до мазди душа не лягла. Хонда акорд стартувала від 33.5тис.у.е., тому відразу ні. Форд мондео та корейські автомобілі не розглядав всерйоз в силу різних причин. Зокрема хюндай соната у мене вже була і скажу так: по якості матеріалів, збірки авто, ходових характеристик соната уступить європейським чи японським авто у своєму класі. Звичайно, кожному своє.
Важливими факторами у виборі авто на користь кемрі стали її популярність, візуальна привабливість, надійність по відгуках багатьох користувачів, її висока ліквідність на вторинному ринку. Зрозуміло, що кемрі не така технологічна, як ті ж суперб чи пасат, має менше різних блоків управління та менше напхана електронними системами, з іншої сторони це явно зменшує вірогідність поломок автомобіля та необхідність заїзджати на СТО на діагностику.
Як для базової комплектації, то опцій в кемрі напхано немало: підігріви дзеркал, лобового і заднього скла, передніх сидінь, датчики світла і дощу, передній і задній парктроніки, камера заднього виду, омивачі фар, легкосплавні диски, автомат, електропривід відкривання кришки багажника, та ін.
Самий великий і жирний плюс: кемрі м’яка, дуже мяка і плавна. Усі нерівності наших доріг, ямки, бугри, лежачі поліцейські, залізничні колії відпрацьовує на ура, що дуже сподобалось. Комфорт відчувається як водію, так і заднім пасажирам. Підвіска разом із АКПП налаштовані дуже класно. Ну прямо дуже класно. Ніяких гупань, грюкань, пробивань підвіски немає і близько. Автомобіль рушає дуже плавно, ніяких «дьоргань» немає. Передачі перемикаються плавно. Причому така м’якість і плавність ходу зроблені не в рахунок шкоди керуванню.
Дизайн кемрі дуже сподобався: свіжий, новий, привабливий як зовні так і всередині. Матеріали салону приємні і візуально і на дотик, торпедо і дверні карти покриті м’яким пластиком. До якості матеріалів салону і їх підігнаності особливих претензій немає. Передній підлокітник зручний, широкий, вкритий матеріалом, схожим на кожзам. Кермо зручне, в т.ч. по регулюваннях, однак кермо по розміру більше ніж у А5, і крутиться трохи важче, тому певний час звикав. Ручка АКПП зручна, зовсім невелика, режими переключаються зручно і впевнено. Магнітола на 6 динаміків, звучання посереднє, в принципі достатнє і прийнятне, десь таке було і в А5. Є USB, в т.ч. і для задніх пасажирів. Екран по центру зручний, має як звичайні кнопки, крутілки так і сенсорні. Єдине, в мультимедійці могло б бути більше налаштувань, а то явно бюджетно. Глянцева поверхня візуально виглядає прикольно, але пилюкою припадає на раз і відбитки пальців всі видно, приходиться регулярно протирати. Ще нюанс: під час закриття дверей при відкритих вікнах трясуться шибки, таке відчуття, що шибки з начинкою погано закріплені і зараз випадуть. Приборна панель звичайна, не цифрова, зчитується дуже добре, не блікує, має підсвітку, інформативна, не загружена лишньою інформацією, кермо не перекриває приборку.
По габаритах кемрі дійсно велика і по ширині і по довжині. Місця на задньому ряді явно більше ніж в октавіа А5 (яка по салону є найбільшою в своєму класі С). По габаритах явно те, чого хотілось. Посадка комфортна і для водія і для задніх пасажирів. Двері масивні і ширші ніж в А5, відкриваються доволі широко, тому приходиться дотягуватись рукою, щоб їх закрити. Передні сидіння зручні, мають достатній діапазон регулювань, в т.ч. по глибині посадки і поясничній підтримці; подушка сидіння достатньо довга. Регулювання механічні, але це не напрягає. Сидіння трохи ширші ніж в А5, що як на мене лише плюс, і так само мають достатньо виражену бокову підтримку, тому при поворотах в сидінні не «гуляєш», а сидиш щільно. На задньому ряді сидіння також комфортні і хоча спинка сидінь не регулюються по нахилу (оскільки це базова кемрі), однак кут нахилу спинки дуже комфортний, в т.ч. при русі на далекі відстані. Подобається низька посадка, чимось схожа на спортивну. Сидіння тряпчані, не шкіряні, однак якоїсь ущербності не відчуваєш. Звичайно понтів менше ніж зі шкірою, однак кемрі із шкіряним салоном і дисками R17 (це наступна комплектація - Elegance) коштує вже на 3тис.у.е. дорожче, що вилазило за визначений сімейний бюджет. Крім цього, в любій комплектації кемрі немає вентиляції сидінь, тому на шкіряних сидіннях влітку без вентиляції буде, м’яко кажучи, не дуже прикольно.
Щодо драйву, керування. Кемрі з двигуном 2.5 це однозначно автомобіль не для «поганяти», не для того, щоб «тапок в пол з перехрестя» чи поганяти в «шашечки». Звичайно, якщо сильно захотіти то можна і відносно швидко прискоритись і обігнати в межах можливостей двигуна, дивлячись хто до чого звик, однак кемрі не подарує класного, смачного, різкого прискорення. Керуючи кемрі, не хочеться поганяти, як це було та турбовій шкоді А5, кемрі не для цього, кемрі взагалі не провокує на активний, агресивний стиль водіння. Звичайно, своїх близько 9.5 секунд до сотні кемрі їде, 200км./год. вона їде. Але: кемрі має звичайний атмосферний двинун 2.5, який ставився на попередню кемрі з тією ж самою 6-ст. АКПП, задавлений нормами Євро-6 і очікувати від нього яскравих драйверських емоцій не потрібно. З іншої сторони, як неодноразово зазначали інші користувачі і відеоблогери, цей двигун з цією АКПП пройшли і «Крим, і Рим і мідні труби», тому по надійності і тривалості експлуатації не було і не повинно бути ніяких питань. У шкоди октавіа, як і інших автомобілів VAG, керування гостріше, кермо швидше реагує на повороти. У кемрі керування більш розмірене, не таке гостре, кермо більш тяжке на повороти, однак в цілому керованість абсолютно достатня, немає якоїсь надмірної валкості, чи «ватності» керма, які б спричиняли дискомфорт. В повороти кемрі входить абсолютно спокійно і передбачувано.
Також слід зазначити про еко-режим, який у кемрі був включений із салону. Це х-ня повна, а не режим. В еко-режимі кемрі «взагалі не їде», це явно в’ялий, заторможений автомобіль, при продавлюванні педалі газу проходить десь 2секунди затримки і тоді щось схоже на якесь еко-прискорення; з метою економії пального АКПП постійно переходить на вищу передачу. А на трасі обігнати в еко-режимі це взагалі якась жесть. Тим більше після привичної турбової шкоди А5. Тому, еко-режим був відключений і кемрі нормально поїхала на всі свої атмосферні 181коней. При цьому, не було виявлено помітної різниці у витраті палива в еко-режимі і без нього; педаль газу стала інформативнішою та стала майже відразу відкликатися на надавлювання, авто стало на порядок швидше прискорюватись, не тупить, коротше: коли і як швидко прискоритись вирішує водій, як і має бути.
Витрата пального. По місту виходить всередньому 11.5л. Це з урахуванням включеного час-від часу клімат-контроля. Десь так як і заявлено виробником. У разі спокійної їзди без клімата по бортовому нерідко показує 9-10л., при цьому, щоб вийти на таку витрату пального необхідно проїхати не менше 10-15км. з моменту запуску двигуна. Однак по факту від заправки до заправки при міському режимі їзди все-рівно виходить десь 11-12л. на сотню. По трасі: 6.5л. при швидкості 80-90км./год; 7л. при швидкості 100-110км./год. Бак нормальний на 60л., у А5 був на 50л. Висновок: в загальному витрата пального у кемрі не маленька порівняно з іншими авто, і більша ніж у прямих конкурентів суперб, пасат, мазда 6, тощо. Однак і дуже прожерливою кемрі не назву, тим більше, що по витраті пального кемрі цілком вкладається у характеристики, заявлені виробником. При виборі автомобіля дану обставину свідомо брав до уваги, був згідний, тому ніяких сюрпризів. Крім цього зазначу, що у разі бажання на дану кемрі ГБО стане без проблем, правда необхідно почекати закінчення гарантійного терміну (3р. або 100тис.км), щоб офіційна гарантія не злетіла.
Шумоізоляція посередня, в цілому із 10 десь на 7. Причому, шумка непогана при закритих вікнах, оскільки скло на дверях доволі товсте, на порядок товще ніж в А5. Однак, слабке місце це шум від колісних арок: реально дуже сильно чути грюкіт камінців, болота по арках. Крім цього, на швидкості більше за 110км. добре чути шум вітру збоку в районі бокових дзеркал.
Гальма в кемрі більш м’які і плавні ніж у А5, не такі різкі, необхідно більше продавлювати і до них необхідно звикнути. Не скажу, що погані чи дуже хороші, - посередні. Враховуючи, що кемрі це не драйверський автомобіль, який не провокує на агресивну їзду, важить в стоці 1555кг., тому це класичні тойотовські гальма.
Кліренс наміряв 15см. Заявлено 15, 5см. У А5 було 16см. В принципі незначно менше, прийнятно, оскільки для середньостатистичного седана 15см. це норм. Не скажу, що кемрі це низенька «пузотьорка», однак авто габаритне, має довгу колісну базу, присутня характерна для великого седана розкачка, тому достати днищем до бугра можна запросто. Світло фар не перевіряв уночі, тому з приводу світла сказати нічого.
Окремої похвали заслуговує камера заднього виду. Камера виводить на екран дуже гарний, якісний огляд назад, причому має широкий кут огляду.
Багажник. До відкриття багажника необхідно звикнути, оскільки кришка багажника у седана відкривається не так зручно, як у ліфтбека в шкоді А5. А в загальному враження двоякі. Переваги: об’єм 500л., наявність повнорозмірного запасного колеса, електропривід відкриття кришки багажника кнопкою із салону або з брелка, що дуже зручно. Недоліки: об’єм в 500л. наче й не малий, однак по зручності розташування багажу не такий зручний як у А5, та й бокові петлі кришки багажника з’їдають трохи місця. Пол не рівний, посередині випуклий за рахунок повнорозмірного запасного колеса, хоча візуально видно, що під кришкою пола є місце для того, щоб пол міг би бути повністю рівним. Кришка пола в багажнику це якась хлипка, взагалі ненадійна фігня, наче одноразова промокашка, та й взагалі обивка багажника кемрі ну дуже бюджетна й хлипка, прогинається і гуляє, наче не прикріплена, ну взагалі не рівень для кемрі. Немає кнопки відкривання багажника на самій кришці багажника, така кнопка є лише в топовій версії, хоча могли б для зручності поставити, ця кнопка фігню коштує. Кнопки закривання кришки багажника також немає, хоча по даній опції може й придираюсь.
Колеса: із салону встановлені 205/65/R16 на легкосплавних дисках. Тиск в шинах 2.2. Стальні диски R16 дали в подарунок. Вважаю, що по наших дорогах з ямами і буграми це суперські шини з великим профілем і нормальним радіусом. Колеса не виглядають маленькими і зовсім не створюють диспропорцію з машиною. Звичайно, кемрі на дисках R17 чи R18 виглядає прикольніше, однак у вказаних радіусах шини йдуть низькопрофільні. А низькопрофільні шини це на гарні, рівні дороги, автобани, яких у нас нажаль немає. Відповідно і ціна шин R17 чи R18 значно дорожче ніж R16. У зв’язку з цим, колесами задоволений на всі 100%.
І на завершення. Даний відзив не є висновком про те, що придбана кемрі є тим єдиним супер класним авто, без косяків і тільки кемрі потрібно купувати, а інші автомобілі, з якими порівнювалось – є поганими чи недостойними уваги. Звичайно, кожному своє. Я хотів нову кемрі, - я придбав нову кемрі, і отримую від цього задоволення. Хотілось відносно простий, надійний, новий автомобіль, щоб не парив мізки по ремонту, щоб в любий час сів і поїхав. Кемрі має як конкретні плюси, так і конкретні мінуси, однак для потенційних покупців автомобіль дуже достойний уваги. Вибір був великий, очі бачили, що купували. На даний час задоволений. Для кожного покупця свої пріоритети і вимоги до авто, смаки у всіх різні. З приводу надійності тойота – час покаже.
Машину покупали в 2013 году, выбирали по принципу, чтоб можно было спокойно ездить по плохим дорогам к родителям, комфортно по городу и с адекватным расходом топлива.
Машина надежная, но, как по мне, цена сильно завышена: пластик, внутреняя отделка - все более чем скромно для такой стоимости. У корейцев за меньшую суму намного больше приятных опций. У меня кожаый салон, подогрев только передних сидений, ззади реально холодно сидеть, особенно детям, пока машина прогреется. Пластик внутри легко царапается от любого прикосновения.
Из плюсов: доя меня удобная посадка и шикарный обзор, легко управляется, хорошо разгоняется, зимой отлично ездит по нечищенным дорогам, ну и, конечно, расход топлива радует.
Из поломок: после 100 тыс компютер начал выдавать ошибку двигателя, коробка переходит на время в аварийный режим. Надо останавливаться, выключать двигатель, чтобы можно было ехать дальше. На официальном сервисе сказали, что это одна из форсунок дизеля, ее надо менять, стоимость одной - 700 дол. Но гарантии не дали. Поэтому искали причину на неофициальном сто. В итоге нашли забитый клапан топливной системы. Почистили. Пока езжу дальше.
У нас в семье две машины, но на дальние расстояния ездим только на рав4. В основном из-за экономичности и надежности.
Toyota C-HR 2017 2.0 бензин с автоматом
Сначала думала купить Toyota RAV4, но уж больно скучный у него дизайн, да и интерьер дешевый. И тут увидела это чудо, под названием Toyota C-HR. На Toyota этот кроссовер совершенно не похож, название как будто у Honda взяли, а дизайн сильно на Nissan Juke смахивает. Я на Juke тоже каталась, но он очень тесный, а у Toyota C-HR салон достаточно просторный, во всяком случае, четыре человека среднего роста нормально размещаются.
Интерьер вообще космос, даже у концепт-каров не видела столь интересных решений. Качество отделки очень высокое, пластик местами мягкий. Современная мультимедийная система с 8-дюймовым экраном. Графика правда у нее не очень, но навигация отлично работает. Разочаровала цветовая гамма, мне кажется, что для столь яркого молодежного кроссовера и палитра должна быть более разнообразной. Но нет, доступны только все оттенки серого и коричневый. А я так хотела автомобиль красного или синего цвета. Пришлось взять белую машину, в сочетании с черным пластиковым обвесом смотрится неплохо, но немного банально.
С комплектациями тоже не все понятно полный привод доступен только в сочетании с дохлым 1.2-литровым моторчиком. Я взяла версию с проверенным временем 2-литровым двигуном, но у нее привод только на передние колеса. Динамика для города неплохая, но без азарта. Возможно дело в вариаторе, а может быть шумоизоляция очень хорошая, шума двигателя в салоне вообще не слышно. Расход топлива довольно большой для такой крохи, по городу 11 - 12 л на 100 км, по трассе около 8 л.
Интерьер красивый и уютный, есть ощущение качества. Багажник не очень большой, но если сложить спинки задних кресел, то образуется большая ровная площадка. Отличная управляемость, почти как у карта, Обзорность не очень хорошая, боковые стекла узкие и зеркала маленькие.. Очень комфортная подвеска, перед лежачими полицейскими скорость можно не сбрасывать.
В целом машинка нравится. Пока это экзотика на наших дорогах, все головы сворачивают.
Плюсы автомобиля: Яркая внешность. Просторный салон при компактных габаритах. Хорошая маневренность. Отличная управляемость. Комфортная подвеска. Хорошая эргономика. Богатое оснащение. Высокое качество отделки салона.
Минусы автомобиля: Бедная цветовая гамма. Нет полноприводной модификации с 2-литровым двигателем. Большой расход топлива.
Toyota Corolla 2009 г. в. Отличный автомобиль, один из лучших в своем классе. Авто пользуюсь 4 года. Пробег 43 т.км. За это время машина зарекомендовала себя с положительной стороны:надежная, неприхотливая, маневренная и экономичная. Внешний вид думаю еще несколько лет будет актуален и современен. Никаких поломок за время эксплуатации. Хорошо ведет себя на трассе и в городской толчее. Хотя передачи коротковаты.Механическая коробка работает четко без проблем. Салон и багажник вместительный. Клиренс тоже неплох, приходилось выезжать на природу и в лес, днищем и бамперами не цеплял, скосы бамперов довольно высокие. Дальние расстояния преодолевать не утомительно, но не хватает поясничной поддержки сидений. Климат работает достойно. ТО через каждые 15т.км., в принципе не самое дорогое. Как по мне то слабовато ЛКП, появляются мелкие сколы после дальних поездок. Отличная штатная оптика, особенно в дополнении с ПТФ. К вопросам эргономики претензий нет - все под рукой. Множество всяких ниш и вместительный бардачок и перчаточный ящик. Штатная акустика неплохо звучит если правильно настроить (я не меломан). Пластик нижней части торпедо и карт дверей жесткий и надо быть осторожным, очень легко царапается. В целом отличный аппарат.
Плюсы:
Японская сборка, надежная, экономичная, привлекательный дизайн, панель приборов ОПТИТРОН, умеренный расход топлива, неплохой клиренс и свесы. Хороший штатный свет, жаль что не XENON. Довольно энергоемкая подвеска, неплохо проглатывает небольшие ямы и неровности. Достойная курсовая устойчивость на высоких скоростях.
Минусы:
Недостаточная шумоизоляция, особенно колесных арок. Твердый и маркий пластик салона, иногда проявляются "сверчки", слабое ЛКП, нет поясничной поддержки сидений, нет обогрева дворников. Цена могла бы быть чуточку меньше.
Toyota RAV4 2.0 MT 2015 г. Кроссовер, 2.0 л, бензин, 146 л.с.,механика Пробег 12000 км
Общее впечатление: Брали в январе 2016. Новый кузов. Машина не плохая. Просторный салон. Комфортная. Достаточно удобная для езды по плохим дорогам.
Плюсы: Пока не понял. Может быть высокий клиренс. Просторный салон.
Минусы: Настроение от приобретения новой авто упало после одной замеченной в процессе эксплуатации особенности. Непонятная связь педали газа и оборотов движка. Абсолютно невозможно педалью поймать 1200-1500 об. Любое прикосновение приводит сразу к 2000, а сбрасывает не сразу - с задержкой. В потоке вообще сложно. Машины двигаются и притормаживают (отпустили газ и катятся с понижением скорости) а наш РАВ весело продолжает прибавлять ход вперёд ещё несколько секунд газуя. Постоянно приходится оттормаживать. Жмешь сцепление, а мотор 2000 об. выдает. При переходе с низких передач на верх обороты не падают машина идет рывком. Но это ещё что... Выехал на объездную до разрешённых 90-100 км/ч и ставлю на нейтральную или сцепление выжимаю (по разному пробовал), качусь перед красным светофором, притормаживаю-обороты постоянно плавают 1200-2000 мотор сам газует до полной остановки. Встал на стопе, через некоторое время (2-3 секунды) обороты зафиксировались на холостых. Итак я проездил до первого ТО. Торможение двигателем не особо помогает (это даже видно по синенькой дорожке расходомера топлива-она светится на секторе примерно 5 литров и не падает сразу). ТО 10000 приехал к официалам. Рассказал свою историю менеджеру посадили мастера, инженера. Проехались. Он сказал, что были подобные жалобы, но то что мотор газует - ЭТО НОРМАЛЬНО. Так и должно быть. Диагноз поставил быстро ОШИБКУ НЕ ВЫДАЕТ, ЧЕК НЕ ГОРИТ, что вы хотите? Все отлично!!! Сказал, что задержка по оборотам для того, чтобы после переключения с передачи на передачу обороты не падали и при отпускании сцепления не было клевка (в общем для нашего удобства).
Toyota RAV4 2006 2.0 бензин + ГБО с автоматом Toyota – это надежно!!! а слабые места есть у всех автомобилей. Если сделать хорошую шумоизоляцию, и добавить пластмассу покачественнее, то будет уже Лексус! Машину брал с пробегом 112.500, сейчас - 132.400. То есть пробег такой, что уже пора по регламенту менять расходники, но пока кроме рулевой рейки ничего не делал. Шумоизоляцию делал 3 года назад, обошлось в 400$. За ГБО отдал 900$. Ну и рулевую рейку переделывал за 2400 грн. Поэтому нюансы есть, но есть в любой машине, поэтому впечатления только хорошие.
Toyota Auris (2010) Аурис брал как семейный автомобиль, чтобы ребенка в школу, потом на работу, в магазин, в общем, покупал конкретно городской автомобиль. Наезжено пока мало, всего 400 км, но пока Аурис только радует и справляется со всеми задачами.
Салон комфортный, без лишних наворотов, но все необходимое для комфортной поездки здесь есть. Подвеска хорошая, что немаловажно с нашими дорогами. Двигатель тоже претензий не вызывает, хотя езжу спокойно, может для любителей погонять мощности будет недостаточно. Средний расход по Киеву получается 6,8, хотя здесь зависит от пробок, на трассе до 8,8. Единственный на данный момент замеченный нюанс – если заехать на грунтовку или бездорожье мелкие камушки в арках неприятно дребезжат. В остальном, - рекомендую, для города отличный вариант.