Доброго дня панове! Хотілось залиши свій відгук про авто Kia Sportage 2016 р.
Одного разу, як кажуть, загорілись гіменця замінити автомобіль, бо 308 пижик своїм малим кліренсом доколупав, скоріше мабуть наші довбані дороги. В оченята попав Nissan X-trail, 2.0 дизель, автомат, б/у але в дуже хорошому стані (так пишуть в обявах), але дружина була категорично проти секондхенду, говорила хай щось простіше, але нове, щоб сідушки не були проперджені іншими жопами.
І тут хиракс з'являється новий спортейдж по адекватній ціні з кучою прибамбасів. А спортейдж був недосяжною мрією в студенські роки, в знайомого був, так падло подобався, друга генерація. Але 4 то не 2. На фото дизайн душу не зачепив, потім подивися тест, але як завжди на ньому показують топову комплектацію, на яку просто не вистачає.
Довго розмірковував, навіть на тест 2.0 на автоматі, сходив. Але кошториса трішки не вистачало і сумніви були і пижик був. І тут прилітає новина від товарища, що він придбав новго Тусана, а цеж для нормального українця як серпом по..., І в душі заграло він може, а я чим гірше.
І от, в жовтні 2016 забираю свого спортюлю з салона. Радості повні штаниці, (ідеш а воно аж капає) бо ніколи ще не купляв авто з салона, хоча раз приймав участь, коли тато купляв нового жигулика)))
Покатавшись на ньому рік можу підсумувати:
Двигун - подобається тягне на ура, в мене був пиж 1.6 дизель, то і рядом не стоїть і по шуму і по тязі. Коробка подобається. Говорять що 1 коротка , можливо і є таке, але мене це не парить, я інколи можу трішки гашетку надавить і з 2 на 4, нормально тягне.
- Шумка нормальна, є гріхи, але це ж не бізнес клас і не хвальоний німець, мене влаштовує.
- Куча приємних штукенцій і саме головне кліренс, для покатушок по наших ідеальних дорогах просто супер, я не рибак і не охотник, але в ліс разочок за грибами можна -я вам скажу вистачає.
- Зимою по сніжку катався - нормально, ще багато залежить від прокладочного матеріалу між рулем і сидінням.
- Про розхід палива - в середньому 6 по комп. Сказати що багато гамає, не можу бо всеж 1.5 тонна махіна, а от коли дружина рулить, коли я в стані офігенного алкогольного спяніння від поседеньок з друзяками, то розхід падає до 5.8. Ганяв на дальняки Полтава-Львів, 3 сердельки в автомобілі і швидкіть 120-130 то на 900 км в мене вийшло 55 літрів.
- Пластик - скрипів, стуків, шкряботіння і інших не приємних і роздражаючих речей - не виявлено.
- Говорити про надійність ранувато.
- Єдиний момент не подобається, так це стійкість лакокрасочного, це нажаль проблема всіх авто від вузькоплівочних, точніше з сходу. Легко дуже пошкодить.
Читав відгуки, що багажник малий, панове просто не робіть з багажника мусорку і буде вистачать для пакетів з харчами, а такі речі як холодильник, стройматеріали і іншу хрень можна просто нанять вантажне таксі і зберегти пластик автомобілі і свої нерви. Я так роблю. Як показує практика це відбувається крайні рідко. А для повсякденного вжитку з головою.
Забув, я ж ще ходив в автосалон тойота, так наслухався яка це афігенна марка, сів в Рахліка 4, і мене здивув пластик на панелі аля жигулі і дизайна її. Потім дізнавшись ціну і коли авто можна отримати, на мої гроші, це була бомжарна база з старим 2.0 і умовами отримання, платиш сьогодні отримаєш через півроку. Я сказав я подумаю...
Форд куга, не сподобався торгаш, типу це куга всякі там корейця це шушваль... Я так подумав, чувак а ти на тій шушвалі хоч пробував їздить та і на мої гроші тільки бензи екобуст можно було купить, та і не сподобались дверні карти на задньому ряду, знову щось таке як китай з жигулями, комплектація слабенька. Зайшов на нісан, какашку не хотілось, а от на трйла не вистачало, вистачало, але лише на базу з 2.0 бензин. Ото така історія.
Пересів с дизельної Октавії.. До цього і не дивився в сторону корейців.. Але коли побачив список комплектації - був вражений)). До того ж хотів дизель. Подивився Кіа в живу в салоні, проїхався на тест-драйві... Машина сподобалась, але на той момент не міг звикнути до її габаритів...
Їздив дивитись на Кашкай і на Кугу.. Куга сподобалась найбільше, але там дизеля лише з повним приводом і ціна - космос...
Взяв Спортейджа, комплектація - середня з кліматом.. Доп. опції (аксесуари) - реально дорогі.. Фаркоп, коврики, резина в багажник, замок на КПП, "секретки" на колеса - це все потянуло на 25 тис. грн. У всякому випадку, порівнюючи зі Шкодою - це дорого.. Купив зимову гуму і диски. Виявляється ще треба датчики тиску в колеса - їх вартість 2 тис. грн! Почитав форуми, пишуть що проблема їх правильно поставити.. Короче подумав і вирішив що зимою буду без цих датчиків...)
До габаритів уже майже звик.. Єдиний нюанс - оглядовість назад через салон - так собі...
Після Шкоди - багажник не великий, але в цілому нормальний. Радують можливості трансформації салону і що спинки заднього сидіння можна регулювати + є підігріви!
Дивно і важкувато включається задня передача (якщо прибрати резиновий коврик з під щеплення - включається норм). Шумоізоляція - нормальна, двигун тихий. Ходова збита, але не жорстка.. Витрата пального поки не радує.. Заправляюсь на Окко.. В середньому 6-7 л (після Октавії, де було 4.5-5.5 л) - це не мало... Може після обкатки спаде...
Динаміки - вистачає, але такого явного підхвату турбіни - тут не відчувається... Хоча більше 120-130 км/год я ще не їздив... Про надійність поки рано говорити... Побачим... Далі буде...
Автомобиль 2.0 4WD AT 2012 г., бензин, 150 л.с., автомат, пробег 95000 км.
Итак, мои впечатления от машины: авто мягко сказать не очень, подвеска очень зажата, жесткая, ездить не комфортно, двери закрываются со второго раза. Но самое интересное то , что к 95 тыс. км пробега застучал двигатель, дилер приговорил к замене блока цилиндров. До окончания гарантии оставалось около двух месяцев и все сделали по гарантии в течении месяца, можно сказать повезло, сломалась бы позже, ремонт за свой счет. Единственное что радовало, так это работа коробки автомат, действительно безупречно, никаких пинков и рывков, плавно даже переключения не чувствуются.
Преимущества: могу сказать, что очень хорошая автоматическая коробка передач. Минусы: из тех, что отметил лично я - ресурс двигателя около 100 тыс. км и это не единичный случай!!! Ремонт обойдется очень дорого...
Це вже мій другий сід в універсалі, на попередньому проїхав 55тис за 3, 5 роки. Рестайлова модель відрізняється від попередньої поворотами на дзеркалах, протитуманками і дзеркалими що складаються вже в міді. перше і 3є для мене було досить важливо :) тому це був додатковий плюс. З варіантів що розглядались була октавія в універсалі, фокус вагон, 307sw, леон експірієнс. Октавію потрібно було чекати 3 місяці, у фокуса захлива якість матеріалів і дубовий пластик, у пежо дохлий дизель, хоча в іншому авто сподобалось, а у леона були в наявності тільки моделі вартістю ближче зо 40к. Тому зупинився знов на сіді. Авто подобається, хоча модель вже продається 4й рік, модель виглядає актуальною. В русі все тихо, десь до 150 абсолютно комфортно в салоні тиша, дизель тяговитий Підвіска більш м"яка ніж в попереднього сіда, але якраз із-за цієї м"якості з"явилась вертикальна розкачка на поганих дорогах. З речей які кумарять дружину неможливість відрегулювати нормально клімат, він або дме сильно або зовсім треба перекривати. На нерівних дорогах з коліями постійно чимось стукаюсь, тому треба проїжджати повільно :/ чим саме не знаю, доступу до ями ще не було побачу, відпишу пізніше. Але загалом авто задоволений, мінімальні незручності доставляє лише кліренс.
Плюсы:
Ціна, надійність, якість матеріалів.
Минусы:
До мінусів можна віднести кліренс 140.
Машина 2008 года, пробег 180 тыс. км., менял только стойки, помпу, ремень генератора с роликами и реактивные тяги (из-за качества дорог). Прекрасный автомобиль за деньги, которые он тогда стоил -129 тыс.грн.
KIA Sorento 2006 г.в., МКП, полный привод, механика, турбодизель, комплектация LX Машина куплена в апреле 2007в салоне официального дилера. Начну с хорошего. Очень радует расход, среднем выходит 10 л. дизеля на 100 км. Динамика отличная, разгон по прямой трассе до 180 км. в час, при этом нет ощущения скорости. По грунтовке смело езжу 80-100 км без проблем. Один раз попал в глинистое болото после дождя и спокойно выбрался, хотя я от КИА особых внедорожных качеств не ожидал.
В салоне удобная посадка, можно комфортно себя чувствовать даже после 15 часов за рулем.
Теперь о грустном. На второй год все начало жутко скрипеть в задней (5-й) двери. Поначалу думал проблема в багажнике, но, оказалось, скрипит именно дверь. На СТО ничем не помогли, в дилерском центре вообще отказались. Пришлось проявить смекалку, обмотал изолентой ушко задней двери и стук прекратился, если периодически смазывать солидолом, то стука практически не слышно. Хотя содержимое багажника все равно сильно дребезжит, к этому надо быть готовым.
Подвеска объективно жесткая и не совсем адекватно себя ведет АБС, что конечно не радует. Еще один минус – машина постоянно уходит в неконтролируемый занос при неполном приводе. Ну и есть еще куча неприятной мелочевки: руль слишком тонкий и не удобный, омыватели передних фар нифига не отмывают и т.д.
Не смотря на минусы, за столько лет ни разу не пожалел о покупке. Как внедорожник Соренто конечно не самое мощное что есть, но погонять по бездорожью можно. Для тех кто хочет нормальную, удобную машину за относительно скромные деньги, - советую.