Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bentley
BMW
Brabus
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Datsun
Dodge
Ferrari
Fiat
Ford
Geely
Great Wall
Haval
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lincoln
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes-Benz
MINI
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rolls-Royce
Saab
SEAT
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
ВАЗ (Lada)
ЗАЗ
ЗИЛ
КамАЗ
ЛуАЗ
Москвич
УАЗ
| Объем багажника максимальный | 1330 , л |
| Объем багажника минимальный | 530 , л |
| Дорожный просвет | 140 , мм |
| Количество мест | 5 |
| Длина | 4510 , мм |
| Количество дверей | 5 |
| Ширина | 1730 , мм |
| Колея задняя | 1490 , мм |
| Тип кузова | Лифтбек |
| Высота | 1430 , мм |
| Колея передняя | 1515 , мм |
| Колесная база | 2512 , мм |
| Количество клапанов на цилиндр | 5 |
| Расположение двигателя | переднее, поперечное |
| Тип двигателя | Бензин |
| Газораспределительный механизм | DOHC |
Перша моя Октавія була з мотором 2.0 бензин, ще чешської збірки, 140 000, дуже добра машина, наступна з мотором 1.6 - слабуватий мотор, 130 000, далі А5 з 1.8тsi з мех6ст, 100 000. Мотор супер, ходова відмінна. Салон всіх моїх шкод з тканини добре виглядає тільки в автомогазині, далі затираеться і виглядає несвіжо (у дружини mazda3 з велюровими сидіннями після 100 000 як новий), для наступної машини придбаю чохли з шкіри. Коли постає питання про нову машину я не находжу альтернативи шкоді з її багажником. Ми багато подорожуємо по Європі, часто ночуемо в прямо в машині на розкладених сидіннях з подушками та одіялами, місця достатньо для комфортного відпочинку.