Объем багажника максимальный | 1558 , л |
Объем багажника минимальный | 568 , л |
Дорожный просвет | 140 , мм |
Количество мест | 5 |
Длина | 4659 , мм |
Количество дверей | 5 |
Ширина | 1814 , мм |
Колея задняя | 1520 , мм |
Тип кузова | Лифтбек |
Высота | 1461 , мм |
Колея передняя | 1549 , мм |
Колесная база | 2686 , мм |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
Расположение двигателя | переднее, поперечное |
Диаметр цилиндра и ход поршня | 79.5x80.5 , мм |
Наличие турбонаддува | турбонаддув |
Перша моя Октавія була з мотором 2.0 бензин, ще чешської збірки, 140 000, дуже добра машина, наступна з мотором 1.6 - слабуватий мотор, 130 000, далі А5 з 1.8тsi з мех6ст, 100 000. Мотор супер, ходова відмінна. Салон всіх моїх шкод з тканини добре виглядає тільки в автомогазині, далі затираеться і виглядає несвіжо (у дружини mazda3 з велюровими сидіннями після 100 000 як новий), для наступної машини придбаю чохли з шкіри. Коли постає питання про нову машину я не находжу альтернативи шкоді з її багажником. Ми багато подорожуємо по Європі, часто ночуемо в прямо в машині на розкладених сидіннях з подушками та одіялами, місця достатньо для комфортного відпочинку.