Объем багажника максимальный | 1300 , л |
Объем багажника минимальный | 340 , л |
Дорожный просвет | 150 , мм |
Количество мест | 5 |
Длина | 4235 , мм |
Количество дверей | 5 |
Ширина | 1790 , мм |
Колея задняя | 1544 , мм |
Тип кузова | Хэтчбек 5 дв. |
Высота | 1480 , мм |
Колея передняя | 1546 , мм |
Колесная база | 2650 , мм |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
Расположение двигателя | переднее, поперечное |
Наличие турбонаддува | турбонаддув |
Тип двигателя | Дизель |
Газораспределительный механизм | DOHC |
Количество цилиндров | 4 |
Топливо | ДТ |
Расположение цилиндров | рядное |
Степень сжатия | 17,3 |
Система питания | двигатель с неразделенными камерами сгорания (непосредственный впрыск топлива) |
Крутящий момент | 255 , н*м |
Мощность | 115 , л.с. |
Объем двигателя | 1582 , см³ |
При оборотах | 1900 |
Тип КПП | Механическая |
Привод | Передний |
Кол-во передач | 5 |
Задние тормоза | дисковые |
Передние тормоза | дисковые вентилируемые |
Размер дисков | 6.0j x 16, 7.0j x 17 |
Снаряженная масса автомобиля | 1300 , кг |
Время разгона (0-100 км/ч) | 11,5 , с |
Допустимая полная масса | 1820 , кг |
Максимальная скорость | 188 , км/час |
Размер шин | 195/65/R15 |
Объем топливного бака | 53 , л |
Расход топлива в городе на 100 км | 5,7 , л |
Расход топлива на шоссе на 100 км | 4,2 , л |
Расход топлива в смешанном цикле на 100 км | 4,7 , л |
Тип передней подвески | независимая, пружинная |
Тип задней подвески | независимая, пружинная |
Це вже мій другий сід в універсалі, на попередньому проїхав 55тис за 3, 5 роки. Рестайлова модель відрізняється від попередньої поворотами на дзеркалах, протитуманками і дзеркалими що складаються вже в міді. перше і 3є для мене було досить важливо :) тому це був додатковий плюс. З варіантів що розглядались була октавія в універсалі, фокус вагон, 307sw, леон експірієнс. Октавію потрібно було чекати 3 місяці, у фокуса захлива якість матеріалів і дубовий пластик, у пежо дохлий дизель, хоча в іншому авто сподобалось, а у леона були в наявності тільки моделі вартістю ближче зо 40к. Тому зупинився знов на сіді. Авто подобається, хоча модель вже продається 4й рік, модель виглядає актуальною. В русі все тихо, десь до 150 абсолютно комфортно в салоні тиша, дизель тяговитий Підвіска більш м"яка ніж в попереднього сіда, але якраз із-за цієї м"якості з"явилась вертикальна розкачка на поганих дорогах. З речей які кумарять дружину неможливість відрегулювати нормально клімат, він або дме сильно або зовсім треба перекривати. На нерівних дорогах з коліями постійно чимось стукаюсь, тому треба проїжджати повільно :/ чим саме не знаю, доступу до ями ще не було побачу, відпишу пізніше. Але загалом авто задоволений, мінімальні незручності доставляє лише кліренс.
Плюсы:
Ціна, надійність, якість матеріалів.
Минусы:
До мінусів можна віднести кліренс 140.