Объем багажника минимальный | 510 , л |
Ширина с зеркалами | 2020 , мм |
Дорожный просвет | 160 , мм |
Количество мест | 5 |
Длина | 4659 , мм |
Количество дверей | 4 |
Ширина | 1778 , мм |
Колея задняя | 1538 , мм |
Тип кузова | Седан |
Высота | 1482 , мм |
Колея передняя | 1535 , мм |
Колесная база | 2651 , мм |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
Расположение двигателя | переднее, поперечное |
Диаметр цилиндра и ход поршня | 76.5x86.9 , мм |
Наличие турбонаддува | нет |
Экологический стандарт | Euro 5 |
Мощность (кВт) | 66 |
Тип двигателя | Бензин |
Газораспределительный механизм | DOHC |
Количество цилиндров | 4 |
Топливо | АИ-95 |
Расположение цилиндров | рядное |
Степень сжатия | 10,5 |
Система питания | распределенный впрыск (многоточечный) |
Крутящий момент | 155 , н*м |
Мощность | 90 , л.с. |
Объем двигателя | 1598 , см³ |
При оборотах | 3800 |
Тип КПП | Механическая |
Привод | Передний |
Кол-во передач | 5 |
Задние тормоза | дисковые |
Передние тормоза | дисковые вентилируемые |
Снаряженная масса автомобиля | 1231 , кг |
Время разгона (0-100 км/ч) | 12,3 , с |
Допустимая полная масса | 1780 , кг |
Максимальная скорость | 180 , км/час |
Размер шин | 195/65/R15, 205/55/R16, 225/45/R17 |
Объем топливного бака | 55 , л |
Расход топлива в городе на 100 км | 8,2 , л |
Расход топлива на шоссе на 100 км | 5,2 , л |
Расход топлива в смешанном цикле на 100 км | 6,3 , л |
Тип передней подвески | независимая, пружинная |
Тип задней подвески | независимая, пружинная |
Диаметр разворота | 11,1 , м |
Volkswagen Jetta 2016 1.6 turbo дизель
Літом 2016 було здійснено купівлю цього чудового автомобіля. До покупки їздив на кіа ріо 2 та мітсубіші паджеро 4. В перші дні після покупки автомобіль дуже подобався. З вигляду джетта приваблива, в середині досить таки непогана комплектація: Сидіння комбінована шкіра з тканиною клімат двозонний, датчики паркування спереді, перераховувати все не буду, кому потрібно знайде. В першу тисячу кілометрів мені не сподобався стук який надходить від задньої частини підвіски, відчуття того, що там стоїть балка а не багаторичажка. Після 10 тисяч пробігу під магнітолою зявився який скрип та стукіт на нерівній дорозі. Після 20 тисяч, з лівої сторони на торпеді, в районі управлінння світлом появився скрип та стукіт. На 25 тисячах поїду на ТО до дилерів і буду вирішувати це питання. Якось при покупці була надія на те, що німці роблять гарні та надійні автомобілі. Тепер закрадаються сумніви...