Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bentley
BMW
Brabus
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Datsun
Dodge
Ferrari
Fiat
Ford
Geely
Great Wall
Haval
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lincoln
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes-Benz
MINI
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rolls-Royce
Saab
SEAT
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
ВАЗ (Lada)
ЗАЗ
ЗИЛ
КамАЗ
ЛуАЗ
Москвич
УАЗ
| Объем багажника максимальный | 1670 , л |
| Объем багажника минимальный | 565 , л |
| Дорожный просвет | 139 , мм |
| Количество мест | 5 |
| Длина | 4838 , мм |
| Количество дверей | 5 |
| Ширина | 1817 , мм |
| Колея задняя | 1518 , мм |
| Тип кузова | Лифтбек |
| Высота | 1462 , мм |
| Колея передняя | 1545 , мм |
| Колесная база | 2761 , мм |
| Количество клапанов на цилиндр | 4 |
| Расположение двигателя | переднее, поперечное |
| Наличие турбонаддува | турбонаддув |
| Тип двигателя | Дизель |
Доброго дня. Даним авто користуюсь вже 5 років. Придбав авто в офіційного диллера. Шукав автомобіль для сім'ї, обирав між пежо 508, кемрі, мондео і звісно супербом. Ціна усіх цих автомобілів була приблизно одинаковою, але оглянувши їх та провівши тест-драйв разом із дружиною, зупинитись на шкоді.
Перше враження: ПРОСТО ВЕЛИТЕНСЬКИЙ САЛОН))). Машинка класна, але звісно є свої маленькі мінуси. В модифікації вказана помилка: у мене 6-мкп.
Комплектація простенька: звичайна магнітола, датчик світла, двох зональний клімат, склопідйомники...
ДВИГУН: Це в мене перший автомобіль з турбіною. Гарне відчуття на обгонах, швидко набирає оберти, за весь період експлуатації претензій не маю, окрім "поїдання масла". Перші 130000 пробігу, від заміни до заміни (15000км), доливав 0.5літри. В подальшому 1літру, якщо бувають поїздки в інші області і приходиться літати 120-140км/год. (гадаю поліція не прочитає цього))) доливав і 1.5літри. Ну це єдиний великий мінус по двигуну.
КОРОБКА: ... не маю що сказати. Супер.
ХОДОВА: Я б не сказав що машина така м'ягка як розказують, але все ж комфорна навіть дуже. Чесно кажучи свого "літака" я не жалів на дорогах тому десь на 100000 прийшлося замінити передні амортизатори, опорні підшипники і задні відбійники амортизаторів, одним словом за 5000грн. зробив (не оригінальні з/ч). Зараз вже 163000 і наче все добре.
САЛОН: як я вже сказав він великий. Дуже комфортно для задніх і передніх пасажирів. Багажник шикарно великий (зручно за покупками їхати))). Не подобається що передні та бокові стійки обшиті матері. Я курець, тому часто відкриває вікно і під впливом дощу, пилюки бокові стійки з певним часом стає брудна, витерти ганчіркою не можливо, тому треба хімчистку.
Машина хороша. Відносно витрат палива то я не шумахер і не пенсіонер)))
Про первые впечатления я написал в 2013г. Теперь пробег 60 тысяч. За время эксплуатации заменил стойки стабилизатора и замок лючка топливного бака. По DSG 7 никаких претензий не было. Был многократный опыт выхода из сугроба в раскачку, коробка не подвела.
Долив масла в двигатель между ТО (15 тыс. км.) от 0.5 л до 2.0 л, в зависимости от условий эксплуатации (это в пределах нормы). Имею несколько небольших повреждений верхнего слоя лака на кузове, но ржавчины нет. По прежнему приятные ощущения от драйва, на дальние расстояния очень комфортно.
Проверял разгон до 100 км/ч, реально 8.5 сек., причем в режиме "Драйв". Для пассажиров заднего ряда кроме большого пространства, удобное персональное освещение, которое не мешает водителю. Активно использую блютуз подключение телефона к аудиосистеме авто и для музыки и для громкой связи. Удобно опускание и поднятие боковых стекол с пульта, летом при подходе к машине заранее опускаю, чтобы выпустить горячий воздух.
Климат контроль работает очень мягко, без ледяных потоков, но выходишь из машины на жару и чувствуешь разницу. Правда зимой очень долго греется, я проезжаю около 10 мин (около 6 км), чтобы машина нагрелась.
Мне не хватает только камеры заднего вида для комфортной парковки, во всем остальном доволен полностью.