Объем багажника максимальный | 1388 , л |
Объем багажника минимальный | 674 , л |
Дорожный просвет | 120 , мм |
Количество мест | 5 |
Длина | 4500 , мм |
Количество дверей | 5 |
Ширина | 1815 , мм |
Колея задняя | 1521 , мм |
Тип кузова | Универсал 5 дв. |
Высота | 1555 , мм |
Колея передняя | 1526 , мм |
Колесная база | 2708 , мм |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
Расположение двигателя | переднее, поперечное |
Наличие турбонаддува | турбонаддув |
Модель двигателя | dv6 ted4 |
Тип двигателя | Дизель |
Количество цилиндров | 4 |
Топливо | ДТ |
Расположение цилиндров | рядное |
Система питания | двигатель с неразделенными камерами сгорания (непосредственный впрыск топлива) |
Крутящий момент | 240 , н*м |
Мощность | 110 , л.с. |
Объем двигателя | 1560 , см³ |
При оборотах | 1750 |
Тип КПП | Механическая |
Привод | Передний |
Кол-во передач | 6 |
Задние тормоза | дисковые |
Передние тормоза | дисковые вентилируемые |
Снаряженная масса автомобиля | 1407 , кг |
Время разгона (0-100 км/ч) | 11,9 , с |
Допустимая полная масса | 1967 , кг |
Максимальная скорость | 185 , км/час |
Размер шин | 195/65/R15 |
Объем топливного бака | 60 , л |
Расход топлива в городе на 100 км | 6,8 , л |
Расход топлива на шоссе на 100 км | 4 , л |
Расход топлива в смешанном цикле на 100 км | 5,3 , л |
Тип передней подвески | независимая, пружинная |
Тип задней подвески | полунезависимая, пружинная |
Пежо 309, 1,4 літра, 75 конячок, 1991 року, 224000 пробігу.
Користуюся більше року, брав щоб підвищити водійську майстерність і дуже задоволений. Да, після покупки поміняв підшипники ходової, задні амортизатори і так, по дрібницям. Запасні частини не дорожче ніж на ланос та інші моделі В мене тюнінгована, з обвісами, великим люком, двома вихлопними (одна фальш). На вигляд на 4+ балів. На ходу машинка дуже мягка, по зрівнянню з новими моделями ВАЗ або ЗАЗ. Економічна, вмісті вкладаюся в 6-7 літрів, це якщо в пробці зависну, а так по трасі, при 100-110 близько 5 літрів. машинка юрка і шустра. За час користування автомобілем жодного разу не підвела, в будь-яку погоду, заводиться з пів -оберта, салон простий но вмісний, доволі великий багажник. Один мінус це те що з роками потрібно зробити пороги і обробити знаново днище. На днищу авто ще рідна його обработка і шумоізоляція, але роки беруть своє. Авто швидко не гниє. запасні частини в достатку, є аналоги, наприклад двигун на омивач скла підходить з ланоса. Мінус ще який - коли машинка не тюнінгована то має не дуже, як то кажуть товарний і гарний вигляд. Моя ж тюнінгована і зразу ж кидається в очі, дуже симпатична. Маю намір продавати, але не із- за того. що погана машина, ні - хочу більшу машинку. Продаватиму неспіша. поки не знайду те що хочу.. Пижиком дуже задоволений і для тих хто має 1500-2000 доларів рекомендую розглядати такі варіанти, це краще ніж за такі гроші пропонують якісь жигулі або таврії. Рекомендую свою, хто купить не пожалкує!!!!!!