Peugeot 308 1.6d MT (115 л.с.)
Показать другие модификации
Объем багажника максимальный 660 , л
Объем багажника минимальный 610 , л
Количество мест 5
Длина 4585 , мм
Количество дверей 5
Ширина 1804 , мм
Колея задняя 1557 , мм
Тип кузова Универсал 5 дв.
Высота 1472 , мм
Колея передняя 1551 , мм
Колесная база 2730 , мм
Количество клапанов на цилиндр 2
Расположение двигателя переднее, поперечное
Диаметр цилиндра и ход поршня 75.0x88.3 , мм
Наличие турбонаддува турбонаддув
Экологический стандарт Euro 5
Мощность (кВт) 85
Тип двигателя Дизель
Количество цилиндров 4
Топливо ДТ
Расположение цилиндров рядное
Степень сжатия 16
Система питания двигатель с неразделенными камерами сгорания (непосредственный впрыск топлива)
Крутящий момент 270 , н*м
Мощность 115 , л.с.
Объем двигателя 1560 , см³
При оборотах 1750
Тип КПП Механическая
Привод Передний
Кол-во передач 6
Задние тормоза дисковые
Передние тормоза дисковые вентилируемые
Снаряженная масса автомобиля 1455 , кг
Время разгона (0-100 км/ч) 10,6 , с
Допустимая полная масса 1870 , кг
Максимальная скорость 193 , км/час
Размер шин 195/65/R15, 205/55/R16, 225/45/R17, 225/40/R18
Объем топливного бака 52 , л
Расход топлива в городе на 100 км 4,2 , л
Расход топлива на шоссе на 100 км 3,3 , л
Расход топлива в смешанном цикле на 100 км 3,7 , л
Тип передней подвески независимая, пружинная
Тип задней подвески полунезависимая, пружинная
Диаметр разворота 11,2 , м
Олександр Хмельницький

Пежо 309, 1,4 літра, 75 конячок, 1991 року, 224000 пробігу.

Користуюся більше року, брав щоб підвищити водійську майстерність і дуже задоволений. Да, після покупки поміняв підшипники ходової, задні амортизатори і так, по дрібницям. Запасні частини не дорожче ніж на ланос та інші моделі В мене тюнінгована, з обвісами, великим люком, двома вихлопними (одна фальш). На вигляд на 4+ балів. На ходу машинка дуже мягка, по зрівнянню з новими моделями ВАЗ або ЗАЗ. Економічна, вмісті вкладаюся в 6-7 літрів, це якщо в пробці зависну, а так по трасі, при 100-110 близько 5 літрів. машинка юрка і шустра. За час користування автомобілем жодного разу не підвела, в будь-яку погоду, заводиться з пів -оберта, салон простий но вмісний, доволі великий багажник. Один мінус це те що з роками потрібно зробити пороги і обробити знаново днище. На днищу авто ще рідна його обработка і шумоізоляція, але роки беруть своє. Авто швидко не гниє. запасні частини в достатку, є аналоги, наприклад двигун на омивач скла підходить з ланоса. Мінус ще який - коли машинка не тюнінгована то має не дуже, як то кажуть товарний і гарний вигляд. Моя ж тюнінгована і зразу ж кидається в очі, дуже симпатична. Маю намір продавати, але не із- за того. що погана машина, ні - хочу більшу машинку. Продаватиму неспіша. поки не знайду те що хочу.. Пижиком дуже задоволений і для тих хто має 1500-2000 доларів рекомендую розглядати такі варіанти, це краще ніж за такі гроші пропонують якісь жигулі або таврії. Рекомендую свою, хто купить не пожалкує!!!!!!

08 / 06 / 2017
Материалы сайта доступны только подписчикам. Жми лайк и подписывайся!
Вход на сайт
E-mail
Пароль
E-mail
После отправления, в течении 5 минут к Вам на почту придут инструкции по восстановлению пароля.
Новый пользователь
E-mail
Пароль