Дорожный просвет | 203 , мм |
Количество мест | 5 |
Длина | 5254 , мм |
Количество дверей | 4 |
Ширина | 1944 , мм |
Тип кузова | Пикап Двойная кабина |
Высота | 1834 , мм |
Колесная база | 3095 , мм |
Количество клапанов на цилиндр | 4 |
Наличие турбонаддува | турбонаддув |
Тип двигателя | Дизель |
Газораспределительный механизм | DOHC |
Количество цилиндров | 4 |
Топливо | ДТ |
Расположение цилиндров | рядное |
Степень сжатия | 16,5 |
Volkswagen Amarok 2012 2.0 turbo дизель на механике
Привіт! :) хочу поділитися першими враженнями про новий автомобіль. може комусь буде в нагоді, і допоможе при виборі. Як і всі обирав довго - починаючи з Тігуана і закінчуючи Паджеро спорт. але остаточно визначившись для яких цілей потрібен автомобіль (А ЦЕ ОСНОВНЕ У ВИБОРІ ТАКОГО АВТОМОБІЛЯ) - остаточно зупинився на Амарок. я - фермер, постійні запчастини, солярка в бочках, пестициди і т.д. + коли є вільний час(дуже рідко) рибалка. тобто пікап був потрібен. L200 - не подобається. Навара - дорого (у потрібній комплектації). Амарок - новинка, на дорогах мало, агресивний вигляд - все що потрібно :) Проїхав всього 200 км, тому мало про щось судити (надалі буду добавляти, якщо потрібно), але дещо можу сказати - всістися так і не зміг, хоч я і не зовсім низький (172 см) - чомусь далеко педалі. надіюся що це з непривички. порадував розхід - по компютеру - 8.0 змішаний. і це ще обкатка. їхав 120. на 6-й передачі це 2000 обертів (після 10-ки - вражає) - машина веде себе адекватно, і це при тому що шини з салону були накачані "врозброс" - одне 2.2, інше 1.8... закачав газ. Габарити - однозначно не легкові :) з міста виїжав з обережністю щоб нікого не зачепити. тому для міста навряд чи підійде цей Вовк...