VW Polo 2017
Вот уже неделю езжу на данном авто, проехал пока не много и только по городу но уже сложилось определенное мнение. Начну с негатива.
Первое, что мне не понравилось это неудобные сидения, узкие и твердые какие-то. Дубовый пластик везде, что вообщем-то нормальное явление для авто этого класса, но на дверной карте в месте куда все ложат руку он такой же, там нет никакой ткани даже и в итоге в первый же день нормально так натёр локоть.
Хреновый свет, у меня стоят базовые h4 фары, буду менять на h7 от хетча. Плохо включается первая передача и кпп издает много странных звуков (надеюсь прикатается и все будет ок). На этом с минусами пока всё.
Теперь позитивчик.
Первый и самый главный плюс это двигатель, динамика очень хорошая, расход по городу пока 7.4-7.8, есть потенциал для тюнинга, масложер вроде как за этим czca замечен не был, цепь заменили на ремень соответственно растягиваться здесь нечему.
Большой клиренс тоже плюс для наших дорог, но задницу слишком уж задрали, смотрится достаточно нелепо.
Шумоизоляция так себе, но в этом классе лучше не найдете, у логана, рио и акцента она хуже.
Тормоза хорошие, с 1.4тси передние идут увеличенные вентилируемые а сзади поставили дисковые вместо барабанных как на 1.6, резина с завода стоит пирелли российского производства, шумная, но держак нормальный.
Управляемость хорошая с поправкой на высокий клиренс.
Пока все.
Volkswagen Jetta 2016 1.6 turbo дизель
Літом 2016 було здійснено купівлю цього чудового автомобіля. До покупки їздив на кіа ріо 2 та мітсубіші паджеро 4. В перші дні після покупки автомобіль дуже подобався. З вигляду джетта приваблива, в середині досить таки непогана комплектація: Сидіння комбінована шкіра з тканиною клімат двозонний, датчики паркування спереді, перераховувати все не буду, кому потрібно знайде. В першу тисячу кілометрів мені не сподобався стук який надходить від задньої частини підвіски, відчуття того, що там стоїть балка а не багаторичажка. Після 10 тисяч пробігу під магнітолою зявився який скрип та стукіт на нерівній дорозі. Після 20 тисяч, з лівої сторони на торпеді, в районі управлінння світлом появився скрип та стукіт. На 25 тисячах поїду на ТО до дилерів і буду вирішувати це питання. Якось при покупці була надія на те, що німці роблять гарні та надійні автомобілі. Тепер закрадаються сумніви...
Volkswagen Amarok 2012 2.0 turbo дизель на механике
Привіт! :) хочу поділитися першими враженнями про новий автомобіль. може комусь буде в нагоді, і допоможе при виборі. Як і всі обирав довго - починаючи з Тігуана і закінчуючи Паджеро спорт. але остаточно визначившись для яких цілей потрібен автомобіль (А ЦЕ ОСНОВНЕ У ВИБОРІ ТАКОГО АВТОМОБІЛЯ) - остаточно зупинився на Амарок. я - фермер, постійні запчастини, солярка в бочках, пестициди і т.д. + коли є вільний час(дуже рідко) рибалка. тобто пікап був потрібен. L200 - не подобається. Навара - дорого (у потрібній комплектації). Амарок - новинка, на дорогах мало, агресивний вигляд - все що потрібно :) Проїхав всього 200 км, тому мало про щось судити (надалі буду добавляти, якщо потрібно), але дещо можу сказати - всістися так і не зміг, хоч я і не зовсім низький (172 см) - чомусь далеко педалі. надіюся що це з непривички. порадував розхід - по компютеру - 8.0 змішаний. і це ще обкатка. їхав 120. на 6-й передачі це 2000 обертів (після 10-ки - вражає) - машина веде себе адекватно, і це при тому що шини з салону були накачані "врозброс" - одне 2.2, інше 1.8... закачав газ. Габарити - однозначно не легкові :) з міста виїжав з обережністю щоб нікого не зачепити. тому для міста навряд чи підійде цей Вовк...
Автомобилем доволен. До этого была Приора, разница чувствуется сразу, управляемость, удобство, отсутствует расхлябанность, поскрипывает салончик конечно, не без этого, особенно на морозе.
ДОСТОИНСТВА: автомобиль крепкий, пару раз попадал в мелкие аварии - только бампер себе поцарапал, надежный - ни одной поломки, отлично управляется, мощная на маленьких скоростях(реже переключать скорости).
НЕДОСТАТКИ: дорогое ТО, шумоизоляция салона.