Acura
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
Bentley
BMW
Brabus
Bugatti
Buick
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Datsun
Dodge
Ferrari
Fiat
Ford
Geely
Great Wall
Haval
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lincoln
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes-Benz
MINI
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rolls-Royce
Saab
SEAT
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
ВАЗ (Lada)
ЗАЗ
ЗИЛ
КамАЗ
ЛуАЗ
Москвич
УАЗ
Принцип роботи чат-боту такий самий, як і карти АЗК на сайті компанії. Завдяки чат-боту клієнти можуть побачити діючі АЗК по всій країні, ознайомитися з режимом роботи, асортиментом доступного пального на конкретному комплексі та умовами його відпуску.
Чат-бот ОККО у Telegram можна знайти за ім’ям - @OkkoFuelBot, а щоб побачити весь функціонал сервісу, треба натиснути кнопку Start. Варто лише не забути увімкнути на смартфоні геолокацію для коректної роботи боту та надання точних даних.
Компанія ОККО продовжує працювати над тим, аби користувачі її сервісів мали змогу швидко дізнатися всю інформацію про роботу мережі, наявність пального. Нагадаємо, що карта на офіційному сайті ОККО в оперативному режимі також продовжує інформувати клієнтів про діючі АЗК. Аналогічну інформацію можна дізнатися також за телефоном Гарячої лінії - 0 800 501 101.